Gå vidare till innehåll

PÅSKREA | Upp till 50% på utvalda produkter!

    Beställning och Leverans

    På grund av COVID-19-pandemin har vi för närvarande en liten försening med att skicka ut ordern. Vi uppskattar din förståelse.Standard frakt: 10-25 dagar

    Vi skickar beställningar på vardagar mellan måndag och fredag. Beställningar behandlas inom 3-5 arbetsdagar efter beställningen. Leveranstiden är 10 till 25 dagar. Observera att vi inte behandlar beställningar på helger.


    Se till att all leveransinformation är korrekt. Om det finns felaktig och / eller missad information kan du bli ombedd att kontakta oss för att uppdatera leveransdetaljerna, vilket kan orsaka förseningar i orderleveransen. Förseningar kan också uppstå till följd av tullklarering.

    Din beställning kommer att levereras till dig av en lokal postombud.

    Fyll i din adress i fullständigt formar, annars returneras tyvärr paketet du skickar till oss.


    När återkommer produkter som inte finns i lager?

    Om en produkt inte finns i lager försöker vi kontakta leverantören för att åtgärda problemet. Om produkten inte längre kan tas med kommer den att tas bort från webbbutiken.


    Får jag samma produkt som den på bilderna?

    Ja, förutom handgjorda produkter, där små skillnader kan uppstå i slutprodukten.


    Hur kan jag se till att jag gjorde beställningen?

    Efter att ha gjort beställningen kommer du att få en bekräftelse om du har angett e-postadressen korrekt. Om du inte får detta e-postmeddelande, vänligen kontakta kundserviceavdelningen genom kontaktformuläret.

    Kan jag ta produkter ur korgen?

    Ja. Du kan radera alla produkter som läggs till i kundvagnen så länge du inte har slutfört beställningen.


    Kan jag avbryta beställningen?

    Ja. Du kan avbryta beställningen så länge dess status tillåter det (innan den har skickas till dig). För att avbryta en beställning, vänligen kontakta oss genom kontaktformuläret.



    Vad gör jag om jag får en defekt produkt?

    Vi säljer endast produkter i perfekt skick. I sällsynta fall, där det finns ett problem med den mottagna produkten, vänligen kontakta oss genom kontaktformuläret.


    Vad gör jag om jag fick fel produkt?

    Om du av misstag fick en produkt som du inte beställde, vänligen kontakta oss

    genom kontaktformuläret för att lösa problemet.


    Vilka betalningsmetoder är tillgängliga?

    För närvarande erbjuder vi följande betalningsmetoder: Kreditkort och Klarna.

    I vilka länder transporterar vi?

    Vi levererar till hela Sverige

    Var kan leveranser göras?

    Beställningar skickas till den adress som du begär (hemma eller på jobbet).


    Hur lång tid tar det för beställningen att komma fram?

    Beställningar levereras inom 10 - 25 arbetsdagar. Orderhanteringstiden är 3-5 dagar.

    Ifall leveransenpåvekras av Covid-19 kommer leveransen tyvärr att vara något försenad.

    Hur mycket kostar frakten?

    Leveransavgift för onlinebetalning: 49 kr

     

    100% nöjd-kund garanti

    Säker betalning med Klarna

    Gratis frakt vid order över 399kr